PracaGrupypl.praca.oferowanaSerwisant, informatyk (Poznań)

  • 1. Data: 2011-04-22 07:42:05
    Temat: Serwisant, informatyk (Poznań)
    Od: Łukasz Dominiak <r...@i...pl>

    Serwisant, informatyk (Poznań)
    Miejsce pracy : Poznań
    -------------------------------
    Wymagania:
    - wykształcenie średnie informatyczne
    - doświadczenie w serwisowaniu komputerów
    - doświadczenie w pracy z systemami Microsoft, Linux
    - znajomości angielskiego w stopniu umożliwiającym rozumienie dokumentacji
    technicznej

    Dodatkowo wszystkim kandydatom stawiamy następujące wymagania:
    - profesjonalne podejście do pracy, odpowiedzialność
    - systematyczność w prowadzeniu dokumentacji
    - łatwość nawiązywania kontaktów i kultura osobista
    - umiejętność szybkiego uczenia się oraz samodzielnego rozwiązywania
    problemów

    Do obowiązków serwisanta należeć będzie:
    - realizacja bieżących zleceń serwisowych,
    - obsługa klientów biznesowych
    - naprawy i montaże sprzętu w sidzibie klienta

    Oferujemy:
    - dobre warunki finansowe,
    - praca w młodym, doświadczonym zespole,
    - możliwość rozwoju zawodowego,
    - zatrudnienie na umowę o pracę

    Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV ze zdjęciem oraz listu
    motywacyjnego na adres email: r...@i...pl

    Prosimy o załączenie w CV następującego oświadczenia: Wyrażam zgodę na
    przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie
    dokumentach, w tym na przetwarzanie ich w przyszłości - dla celów
    związanych z procesem rekrutacji. Niniejszą zgodę składam dobrowolnie i
    oświadczam, że zostałem poinformowany o uprawnieniach przysługujących mi
    na podstawie ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych
    osobowych (Dz. U.02.101.926.j.t.).