eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowanaSerwisant/helpdesk
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2010-11-10 16:01:17
    Temat: Serwisant/helpdesk
    Od: rafalba_outlier <r...@g...com>

    diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie
    sprzętu komputerowego i oprogramowania, konfiguracja i instalacja
    urządzeń
    komputerowych, sieciowych.

    Wymagania:
    Wykształcenie techniczne
    Znajomość budowy i serwisu sprzętu komputerowego
    Znajomość MS Windows XP/Vista/Win7 na poziomie administracyjnym
    Znajomość MS Office 2003/2007/2010
    Znajomość Exchange server, MS 2008 i 2003 , Active Directory, usługi
    terminalowe(ms) będzie dodatkowym atutem
    Znajomość protokołu TCP/IP, urządzeń sieciowych, budowy i działania
    sieci LAN i WLAN
    Wysoka kultura osobista
    Komunikatywność
    Odporność na stres

    Praca na umowę zlecenie początkowo 1/2 etatu

    Zgłoszenia na adres: b...@z...pl

    Prosimy o dopisanie klauzuli:
    "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w tym
    dokumencie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    (zgodnie
    z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133,
    poz.
    883)."

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1