-
1. Data: 2010-11-10 16:01:17
Temat: Serwisant/helpdesk
Od: rafalba_outlier <r...@g...com>
diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie
sprzętu komputerowego i oprogramowania, konfiguracja i instalacja
urządzeń
komputerowych, sieciowych.
Wymagania:
Wykształcenie techniczne
Znajomość budowy i serwisu sprzętu komputerowego
Znajomość MS Windows XP/Vista/Win7 na poziomie administracyjnym
Znajomość MS Office 2003/2007/2010
Znajomość Exchange server, MS 2008 i 2003 , Active Directory, usługi
terminalowe(ms) będzie dodatkowym atutem
Znajomość protokołu TCP/IP, urządzeń sieciowych, budowy i działania
sieci LAN i WLAN
Wysoka kultura osobista
Komunikatywność
Odporność na stres
Praca na umowę zlecenie początkowo 1/2 etatu
Zgłoszenia na adres: b...@z...pl
Prosimy o dopisanie klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w tym
dokumencie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
(zgodnie
z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133,
poz.
883)."