PracaGrupypl.praca.szukana › ###Serwisant, administrator sieci, wdrożeniowiec###

  • 1. Data: 2004-07-20 08:32:37
    Temat: ###Serwisant, administrator sieci, wdrożeniowiec###
    Od: madaa <f...@i...pl>

    Potrafię serwisować róznoraki sprzęt komputerowy mam doświadczenie w
    jego sprzedaży.
    Posiadam dość dużą wiedze na temat sprzętu komputerowego (dane
    techniczne itd.). Potrafię zbudować i obsługiwać sieć
    LAN i mam podstawy administracji serwerem "Linux" (w sieci której
    jestem współzałożycielem mam serwer udostępniający łącze internetowe).
    Obecnie pracuję w Firmie Komputerowej i zajmuje się sprzedażą sprzętu
    komputerowego, serwisem oraz administracją serwera (Samba, postfix ,
    apache ,ftp, HTB) oraz zbudowałem tam sieć, obsługuję ona kafejkę
    internetową i dostarcza internet mieszkańcom pobliskich budynków)

    Szybko sie uczę potrafie przy pomocy komputera z dostępem do internetu
    najczęsciej w ciągu kilku godzin znaleźć informację i rozwiązać
    problem sprzętowy lub software'owy.
    Pozatym znajomość obsługi programów do obsługi sprzedaży, obsługa kasy
    fiskalnej, doświadczenie w prowadzeniu jednostki handlowej znajomość
    dokumentów sprzedaży, zasad sprzedaży ratalnej), doświadczenie w pracy z
    klientem, umiejętność rozwiązywania konfliktów.

    Szukam pracy ktora mogła by wykorzystać moje umiejętnosci najchętniej
    na stałe i nie na umowę "szufladową" jak jestem obecnie zatrudniony.

    Powyższe wymienione przeze mnie umiejętności to także moje hobby więc
    nie będzie problemu z zostaniem dłuzej w pracy :)

    Najlepiej mógłbym sprawdzić się w firmie która na bieżąco potrzebuje
    serwisu sprzętu komputerowego jednocześnie posiadając sieć i serwer z
    dostępem do internetu albo zamierzająca go mieć.

    Mogę też pracować jako wdrożeniowieć najchętniej na systemie Linux i
    dystrybucji Aurox gdyż nieco doświadczenia w tym temacie na tej
    dystrybucji zdobyłem w owej firmie.

    Szukam pracy w najchętniej w okolicach swojego zamieszkania lub z
    dojazdem ale możliwa jest tez zmiana miejsca zamieszkania.