eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.oferowana › Serwisant / Helpdesk - WARSZAWA
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2008-09-10 08:57:24
    Temat: Serwisant / Helpdesk - WARSZAWA
    Od: " Piotr Golik" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Remote Service Desk poszukuje osoby do pracy w charakterze wsparcia IT w
    siedzibach klientów, a także do pracy zdalnej

    Od kandydata oczekujemy:

    - Umiejętności zdalnego rozwiązywania problemów klientów.
    - Umiejętności diagnozowania problemów software/hardware.
    - Otwartości na wiedzę.
    - Bardzo dobrej znajomości systemu Windows XP Professional
    - Znajomości sieci LAN
    - Co najmniej dobrej znajomości pakietów biurowych.
    - Znajomość zagadnień związanych z administracją Symfonia i RAKS SQL bbedzie
    dodatkowym atutem.
    - Znajomość Windows 2k3 Server bedzie dodatkowym atutem

    Oferujemy:

    - Możliwość pracy zdalnej
    - Szkolenia wewnętrzne
    - Służbowy notebook i telefon
    - Czas pracy dostosowany do potrzeb klienta

    MILE WIDZIANI STUDENCI ZAOCZNI

    Życiorys zawodowy wraz z oczekiwaniami finansowymi prosimy przesyłać na adres
    p...@r...com.pl


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1