PracaGrupypl.praca.szukana › Serwis sprzętu/administracja/sprzedawca/przedstawiciel handlowy

  • 1. Data: 2003-09-17 08:41:07
    Temat: Serwis sprzętu/administracja/sprzedawca/przedstawiciel handlowy
    Od: "Marcin" <b...@W...pl>

    Szukam pracy - głównie w branży IT.
    Posiadam 8-mio letnie doświadczenie zawodowe, w tym:
    5 lat jako serwisant sprzętu komputerowego i kas fiskalnych,
    3 lata zajmuję się administracją serwerów Linux-owych
    (routing/safety/QOS/services)
    około jednego roku pracowałem również jako sprzedawca w sklepie komputerowym.
    Posiadam dobrą znajomość języka angielskiego w piśmie oraz średnią w mowie.
    Mam dużo zapału i energii do pracy, podejmę każde wyzwanie - łatwo się uczę, co
    przy solidnych podstawach pozwala mi rozwiązywać najtrudniejsze problemy z
    dziedziny informatyki.
    Nie obca jest mi również praca w bezpośrednim kontakcie z klientem -
    programowałem kasy fiskalne oraz prowadziłem szkolenia z ich obsługi. Praca
    jako sprzedawca w sklepie komputerowym pozwoliła mi również na udoskonalenie
    technik sprzedaży.
    Posiadam prawo jazdy kategori B.
    Jestem skłonny zmienić miejsce zamieszkania - najłatwiej byłoby mi ( ze względu
    na posiadanie lokum u rodziny) na: Stalowa Wola, Rzeszów, Wrocław, Warszawa.
    Cechuję się rzetelnością, solidnoscią, lojalnością i uczciwością.
    Jeżeli uznacie Państwo, ze przydałby się Wam taki pracownik jak ja to proszę o
    kontakt via mail. Interesuje mnie również ewentualna praca zdalna - posiadam
    stały dostęp do Internetu.
    Pozdrawiam.