PracaGrupypl.praca.szukanaSerwery IBM, HP, Siemens, inne, Inżynier informatyk z długim stażem

  • 1. Data: 2006-04-28 14:04:06
    Temat: Serwery IBM, HP, Siemens, inne, Inżynier informatyk z długim stażem
    Od: "Poszukujący" <j...@g...pl>

    Inżynier informatyk z długim stażem w branży informatycznej poszukuje pracy w
    dużej firmie.

    Mam tytuł Microsoft MCSE, Novell CNE 3,4,5,6.

    Wieloletni staż w branży informatycznej, głównie z serwerami klasy High End
    xSeries oraz Blade Center IBM, COMPAQ, HP, Siemens-Nixdorf.

    Microsoft Windows, Novell Netware, technologie klastrowe Microsoft oraz Novell.

    Doświadczenia w naprawie oraz rozwiązywaniu problemów hard oraz softwareowych,
    wspomaganie użytkowników.

    Kontakt prywatny : j...@g...pl

    Warszawa, ale możliwy też wyjazd za granicę. Dyspozycyjność, zaangażowanie w
    parcy, prawo jazdy, angielski dobry w mowie i piśmie, słabo francuski.

    Oczekuję propozycji.

  • 2. Data: 2006-04-28 14:06:37
    Od: "aa" <j...@g...pl>