-
1. Data: 2010-07-26 10:10:39
Temat: Sekretarka na pół etatu w Poznaniu
Od: Milado <k...@g...com>
Naszym klientem jest poznańska fundacja, która organizuje i prowadzi
przedszkola i szkoły dla dzieci na terenie Poznania i Warszawy. W
związku z otwarciem nowej szkoły w Poznaniu obecnie poszukujemy
pracownika na stanowisko:
Sekretarka/Sekretarz
(Poznań)
Nr ref. 339/07/2010
Kogo poszukujemy?
Jeśli:
- Masz doświadczenie w pracach administracyjno-biurowych
- Posiadasz umiejętność koordynowania jednocześnie kilku prac
- Lubisz pracować z ludźmi
- Jesteś osobą komunikatywną, samodzielną i dobrze zorganizowaną
- Potrafisz pracować pod presją czasu
- Potrafisz swobodnie obsługiwać komputer i oprogramowanie biurowe
To ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Czym będziesz się zajmował na nowym stanowisku?
- Prowadzeniem i organizacją sekretariatu szkoły
- Koordynowaniem obiegu dokumentów
- Prowadzeniem ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- Prowadzeniem kalendarza spotkań
- Organizacją i wspieraniem bieżącej pracy dyrektora i nauczycieli
- Prowadzeniem ewidencji uczniów
- Wystawianiem legitymacji szkolnych
- Obsługą rodziców uczniów
- Gromadzeniem dokumentów kadrowo/księgowych
- Prowadzeniem ewidencji czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich
- Zaopatrzenie szkoły w artykuły biurowe
Dlaczego warto rozpocząć pracę właśnie w tej firmie?
Nasz klient oferuje:
- Stałą pracę na pół etat na umowę o pracę
- Pracę od poniedziałku do piątku
- Stałe wynagrodzenie
- Stacjonarne miejsce pracy w biurze
- Pracę w w pobliżu centrum Poznania
- W przyszłości możliwość rozszerzenia umowy na pełen etat
- Pracę w miłej atmosferze
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie pisemnych ofert (CV, list
motywacyjny) na adres: r...@m...com W temacie e-maila prosimy
wpisać numer referencyjny oferty (339/07/2010).
Prosimy o umieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" (zgodnie z Ustawą z dnia
29.08.97 r. o ochronie danych osobowych).