PracaGrupypl.praca.szukana-->Sekretarka, asystentka, praca biurowa<-- › -->Sekretarka, asystentka, praca biurowa<--
  • Data: 2003-06-05 07:00:39
    Temat: -->Sekretarka, asystentka, praca biurowa<--
    Od: "K.W" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    -3 lata doświadczenia w pracy biurowej m.in. na stanowisku asystentki działu
    logistyki i analityka finansowego
    - wykształcenie wyższe
    -bardzo dobra znajomość komputera ( MS OFFICE, Visio, Power Point, Outlook,
    Internet Explorer, programy księgowe SIPMLE, MAGIC, MFG)
    -znajomość obsługi urządzeń biurowych
    -prawo jazdy
    -angielski komunikatywny

    Mam 27 lat, jestem osobą odpowiedzialną, komunikatywną, chętnie pracuję w
    grupie.
    Szczegółowe CV na życzenie.

    w...@w...pl