eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.szukanaSekretarka, asystentka/Wrocław
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2004-01-03 18:50:43
    Temat: Sekretarka, asystentka/Wrocław
    Od: "Aneta" <a...@w...pl>

    Poszukuję pracy jako sekretarka, asystentka, pracownik w biurze obsługi
    klienta lub biurze sprzedaży. mam wyższe wykształcenie, trzyletnie
    doświadczenie w prowadzeniu sekretariatu.
    Zajmowałam się m.in.:
    -nadzorem finansowym-prowadzenie kasy, raporty, przelewy, obsługa kasy
    fiskalnej, windykacja neleżności
    -fakturowaniem oraz przygotowywaniem dokumentów do księgowości, sprawdzanie
    ich poprawności
    -przygotowywaniem ofert i przeprowadzaniem procedury zamówieniowej
    -obsługą klientów indywidualnych
    -obiegiem korespondencji wychodzącej i przychodzącej
    -częściową obsługą kadr - rozliczanie delegacji, umowy zlecenia i umowy o
    pracę, wypłaty wynagrodzeń
    -nadzór nad stanem magazynowym
    -organizacją pracy-umawianie spotkań, wyjazdów serwisowych
    -współpracą z podwykonawcami
    -kontrolą nad organizacją biura-zaopatrywanie w niezbędne artykuły,
    rezerwacje, organizacja imprez, prenumeraty

    Proszę o kontakt a...@w...pl



strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1