1. Data: 2011-04-05 12:33:32
Temat: Sekretarka / asystentka Klienta
Od: "Kuba_K (WLConsullting)" <j...@g...com>
Wirtualne biuro - Biurointer.pl poszukuje kandydatek na stanowisko:
Sekretarka / asystentka Klienta
Jesteśmy firmą, która powstała, by ułatwiać życie innym
przedsiębiorcom. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz usług: od
wynajmu adresu pod działalność gospodarczą i pomoc w zakładaniu
spółek, poprzez wynajem sal szkoleniowy i konferencyjnych, na usługach
IT kończąc.
Miejsce pracy: Warszawa, Poznań, Kraków, Katowice
Wymagamy:
*
znajomości obsługi urządzeń biurowych (faks, komputer,drukarka)
*
umiejętności prowadzenia rozmów telefonicznych z klientami,
*
dobrej znajomości programów komputerowych (Word, Excel, Outlook)
*
znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
*
profesjonalizmu w działaniu oraz zachowania poufności
Poszukujemy osoby o przyjaznym usposobieniu, optymistycznym podejściu
do życia, kulturalnej, taktownej, o przyjaznej aparycji oraz lubiącej
kontakt z ludźmi.
Oferujemy pracę na stanowisku Sekretarki
Praca do poniedziałku do piątku na umowę zlecenie. (dni oraz godziny
do ustalenia)
Do obowiązków zatrudnionej będzie należało m. in :
*
bieżąca organizacja biura,
*
telefoniczny i mailowy kontakt z klientami firmy,
* przygotowywanie ofert dla klientów,
*
wystawianie faktur,
* prace administracyjno - biurowe
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV ze zdjęciem na adres e-
mail:
rekrutacja [at] biurointer.pl
W temacie wiadomości proszę wpisać:
Biurointer - Sekretarka - Warszawa (lub odpowiednie miasto)
(W wiadomości prosimy wpisać dni i godziny dyspozycyjności do pracy)
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatkami.
Prosimy o zamieszczenie w aplikacjach rekrutacyjnych następującej
klauzuli:
"Wyrażam zgodę na wykorzystanie danych osobowych zawartych w mojej
aplikacji rekrutacyjnej oraz na przetwarzanie ich dla potrzeb
niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o
Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97 r.[Dziennik Ustaw Nr 133
poz. 883]."