PracaGrupypl.praca.dyskusjeSamozatrudnienie a ubezpieczenieSamozatrudnienie a ubezpieczenie
  • Data: 2005-11-30 09:10:09
    Temat: Samozatrudnienie a ubezpieczenie
    Od: "Arek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam własną działalność (sklep), nie zatrudniam nikogo (jeśli by to było
    istotne).
    Płacę te wszystkie zusy i inne haracze do państwa już od kilkunastu lat.
    Ostatnio doszły mnie słuchy, że jeśli będę miał (ja jako właściciel firmy)
    jakiś wypadek w pracy itp. to nie należy mi się odszkodowanie (należałoby
    się mojemu pracownikowi jakbym miał, ale nie mi), czy to prawda??

    Arek