PracaGrupypl.praca.szukanaSales Manager, Key Account, specjalista ds kluczowych klientów,specjalista ds zakupów,kierownik dyrektor handlowy i inne handlowe z wyjątkiem FMCGSales Manager, Key Account, specjalista ds kluczowych klientów,specjalista ds zakupów,kierownik dyrektor handlowy i inne handlowe z wyjątkiem FMCG
    From: "K.Leszczyńśki" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Sales Manager, Key Account, specjalista ds kluczowych klientów,specjalista
    ds zakupów,kierownik dyrektor handlowy i inne handlowe z wyjątkiem FMCG
    Date: Mon, 08 Nov 2004 13:54:16 +0100

    Posiadam doświadczenie w szerokopojętej branży IT, szczególnie w
    dziedzinie długotrwałych relacji z dużymi klientami korporacyjnymi.
    Prowadziłem projekty o jednostkowej wartości kilku milionów PLN,
    wymagające koordynacji ponad 20 dostawców i wykonawców na ponad 100
    obiektach.
    W chwili obecnej jestem Prezesem Zarządu małej sp. z o.o.
    specjalizującej się w dostosowaniu produktów różnych producentów do
    konkretnych wymagań klienta.

    Biegle znam język rosyjski, dobrze angielski.

    Posiadam prawo jazdy kat.B od 1985 roku.

    zainteresowanym prześlę swoje CV.

    Kontakt
    nazwa Krzysztof Leszczyński
    ulica Katalońska