PracaGrupypl.praca.szukanaSZukam pracy

  • 1. Data: 2006-01-30 13:46:54
    Temat: SZukam pracy
    Od: "Dorota" <d...@v...pl>

    Szukam pracy
    Mam 24 lata, wykształcenie średnie pomaturalne - tytuł technika administracji
    biurowej, elektromonter urządzeń elektronicznych. Ukończyłam kurs obsługi kas
    fiskalnych oraz minimum sanitarne, posiadam prawo jazdy kat. B, znajomość
    języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym, języka angielski w stopniu
    podstawowym, posiadam Książeczkę Zdrowia.
    Jestem osobą sumienną, uczciwą, odpowiedzialną bez nałogów.
    Więcej informacji na mojej stronie internetowej www.dorotamatysiak.republika.pl
    Kontakt pod nr tel. 0504 197 320, e-mail: d...@v...pl. Dorota

  • 2. Data: 2006-01-30 13:55:53
    Temat: Re: SZukam pracy
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Dorota napisał(a):

> [...]
    > języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym, języka angielski w stopniu
    > podstawowym, posiadam Książeczkę Zdrowia.

    What mean "minimum sanitarne"? ;)

    j.