PracaGrupypl.praca.szukanaSZczecin - Szukam pracy

  • 1. Data: 2006-02-07 23:16:19
    Temat: SZczecin - Szukam pracy
    Od: "Kati" <k...@p...onet.pl>

    Witam ! Mam na imie Kasia i poszukuje pracy na terenie Szczecina lub okolic.
    Moge pracowac jako sprzedawca, rowniez moge poprowadzic biuro,bardzo dobrze
    znam obsluge komputera. Posiadam prawo jazdy kategorii "B" i samochod.
    Podejme rowniez prace jako kierowca. Skonczylam szkole fryzjerska , jestem
    rowniez manicurzystka , umiem nakladac tipsy roznymi metodami.
    Interesuje mnie kazda praca na umowe, ktora umozliwi mi rozwoj i utrzymanie
    .
    Pozdrawiam Kasia
    k...@w...pl
    gg : 2303023