PracaGrupypl.praca.szukana › SZUKASZ ODPOWIEDNIEGO PROGRAMU? DOBRZE TRAFILES!

  • 1. Data: 2002-03-19 20:26:12
    Temat: SZUKASZ ODPOWIEDNIEGO PROGRAMU? DOBRZE TRAFILES!
    Od: <h...@f...internet.pl>

    Witam.
    Podejme sie wykonania oprogramowania, na Panstwa indywidualne zamowienie. Forma
    rozliczenia: do uzgodnienia. Liste uslug, najwiekszych klientow a takze probki
    dokonan (polecam zwlaszcza mini rozklad jazdy PKP) mozna znalezc (i sciagnac by
    uzywac - wprowadzilem poprawki, zgodnie z Waszymi sugestiami)na stronie:
    www.kki.net.pl/~aksar . Osoby zainteresowane moja oferta, prosze o kontakt via
    email: h...@f...internet.pl lub telefonicznie: 0503788403
    Pozdrawiam
    Piotr
    a...@k...net.pl
    0503788403
    PS. Wszystkich wczesniejszych zainteresowanych przepraszam za brak odzewu. Bylo
    to spowodowane awaria poprzedniego serwera poczty. Mam nadzieje, ze udalo mi sie
    wyeliminowac ten problem