PracaGrupypl.praca.szukanaSZUKAM!!!!! praca w turystyce (hotele, biura podrózy, gastronomi

  • 1. Data: 2006-06-17 12:54:43
    Temat: SZUKAM!!!!! praca w turystyce (hotele, biura podrózy, gastronomi
    Od: o...@k...info

    Witam! Szukam pilnie pracy na okres lipca i sieprnia w branzy
    turystycznej, sportowej, rekreacyjnej. Jestem studentka 2 roku
    zarzadzania w turystyce. Znam j. angielski w st. srednim, mam
    doswiadczenie w pracy z dziecmi. mozze byc w polsce lub zagranica.
    Sumienna i dokladna. Na mnie sie nie zawiedziesz. CZEKAM NA ODPOWIEDZ
    e-mail, 600354727, gg:1308624

    f...@o...pl

    Wyslano z serwisu: http://karieranet.pl.