PracaGrupypl.praca.szukanaSZUKAM PRACY nie tylko POZNAN

  • 1. Data: 2003-12-12 09:36:30
    Temat: SZUKAM PRACY nie tylko POZNAN
    Od: "Andrzej Zaganiaczyk" <c...@p...onet.pl>

    Jestem 34-letnim mezczyzna.Ukonczylem studia na wydziale chemii.Szukam pracy
    nie tylko w moim kierunku. Pracowalem jako nauczyciel chemii i analizy
    chemicznej. Oprocz tego pracowalem przez kilka lat jako sprzedawca w hurtowni
    obuwia i w kiosku z gazetami,ktory prowadzilem na wlasny rachunek.
    Zainteresowanym osobom przesylam CV na zyczenie. Zapraszam pracodawcow nie
    tylko z Poznania. Jestem osoba ktora na zyczenie natychmiast jest w stanie
    zmienic miejsce zamieszkania.