PracaGrupypl.praca.szukana › SZUKAM PRACY (WARSZAWA) JAKO ASYSTENTKA / SEKRETARKA / RECEPCJONISTKA / POMOC BIUROWA

  • 1. Data: 2003-10-06 11:36:25
    Temat: SZUKAM PRACY (WARSZAWA) JAKO ASYSTENTKA / SEKRETARKA / RECEPCJONISTKA / POMOC BIUROWA
    Od: "Monika" <m...@p...onet.pl>

    Szanowni Państwo,

    Pragnę zgłosić swoje ogromne zainteresowanie podjęciem pracy. Sądzę, że
    moje wykształcenie oraz umiejętności mogą być wykorzystane w każdej pracy.
    Jestem studentką V roku w Wyższej Szkole Menedżerskiej SIG w Warszawie na
    kierunku "Marketing i zarządzanie" o specjalizacji "zarządzanie w bankowości i
    finansach" (tryb zaoczny). Uzyskałam już tytuł licencjata..
    Znam w stopniu komunikatywnym język angielski i rosyjski. Doskonale jest
    mi znana obsługa urządzeń biurowych i komputera: MS-Office (Word, Excel,
    Access), MS-DOS, Wf-Mag, Wf-Fakir, Płatnik oraz Internet.
    Łatwo nawiązuje kontakty z ludźmi, jestem osobą odpowiedzialną, odporną na
    stres. Sumiennie wykonuję swoje obowiązki, jestem pracowita, dobrze
    zorganizowana, bez nałogów.
    Lubię pracę zespołową, ale doskonale sprawdzam się też w pracy indywidualnej,
    nie mam problemów z adaptacją w nowym środowisku. Jestem otwarta na nowe
    doświadczenia.
    Sądzę, że moja praca przyniesie korzyści zarówno Państwu, z uwagi na moje
    umiejętności, jak też mnie, gdyż będę mogła podnieść swoje kwalifikacje
    zawodowe.