PracaGrupypl.praca.szukana › SZUKAM PRACY W OKOLICACH KATOWIC :)))

  • 1. Data: 2003-06-04 09:35:42
    Temat: SZUKAM PRACY W OKOLICACH KATOWIC :)))
    Od: e...@w...pl

    Jestem 25-letnia kobieta. Poszukuje pracy w okolicach Katowic. Mysle, ze moje
    wykształcenie moze okazac się przydatne, przede wszystkim, w pracy wymagającej
    umiejętności obcowania z ludźmi.
    Posiadam doświadczenie w handlu na stanowisku kierowniczym. Pracowałam jako
    menadżer baru kinowego w firmie Kinoplex Sp. z o.o., wcześniej barmanka w tymże
    samym barku. Przez kilka lat współpracowałam także z firmą promocyjną NET z
    Warszawy. A moja dotychczasowa praca nauczyła mnie samodzielności w realizacji
    powierzonych mi zadań, szybkiego podejmowania decyzji, jak również wytrwałości
    i odporności na stres. Posiadam również doświadczenie w pracy jako konsultant
    do spraw internetu, telemarketerka, hostessa, opiekunka oraz kierownik kolonii.
    Łatwo nawiązuję kontakty z innymi ludźmi, stanowią one dla mnie ważny aspekt w
    pracy i dają wiele satysfakcji. Szybko się uczę, jestem osobą elastyczną i
    otwartą na współpracę. Lubię podejmować różnorodne wyzwania. Jesli ktos z
    PAnstwa bylby zainteresowany zatrudnieniem mnie w swojej firmie lub chcialby
    uzyskac wiecej informacji na moj temat, prosze o kontakt: w...@w...pl