PracaGrupypl.praca.szukana › SZUKAM PRACY PRZEZ INTERNET !!!! PILNE!!!

  • 1. Data: 2004-06-19 13:21:28
    Temat: SZUKAM PRACY PRZEZ INTERNET !!!! PILNE!!!
    Od: "news.tpi.pl" <a...@o...pl>

    Witam! Przerobilam juz system MLM a dokladniej wysylanie raportow i nie
    jestem tym zainteresowana, podobnie jesli chodzi o klikanie na banery i
    reklamy!!! Sprawa jest prosta- do wakacji, w wlasciwie do konca miesiaca
    musze zdobyc ok. 200 zl!!! Mam 16 lat i od tego zalezy cos bardzo
    waznego...Jezeli znacie jakies sposoby, oferty pracy gdzie naprawde szybko
    mozna zarobic, niekoniecznie nie wysilajac sie, poniewaz mam staly dostep do
    internetu i moge poswiecic ku temu sporo czasu, dajcie znac! Czekam na
    oferty...Pzdr:)