PracaGrupypl.praca.szukana › >>SZUKAM PRACY<< PILNIE<< LUBUSKIE>>

  • 1. Data: 2004-01-28 08:31:09
    Temat: >>SZUKAM PRACY<< PILNIE<< LUBUSKIE>>
    Od: "huci" <h...@t...pl>

    Pilnie poszukuje pracy najlepiej w województwie lubuskim! Mam 26 lat,jestem
    mieszkańcem Żagania, posiadam wykształcenie średnie o specjalności technik
    handlowiec, ostatnio pracowałem w Wojsku Polskim na stanowisku podoficera
    ewidencyjnego! Podstawy języka angielskiego, dobra znajomość obsługi komputera
    (office, sieć), prawo jazdy kat.B, posiadam własny samochód osobowy Fiat
    Seicento! Moje zainteresowania to głównie komputery i telefonia komórkowa!
    Jestem dyspozycyjny i pracy się nie boję!

    Kontakt:
    tel. 0694-039-816
    e-mail h...@w...pl
    h...@t...pl