PracaGrupypl.praca.szukanaSZUKAM PRACY NAJLEPIEJ W KRAKOWIE

  • 1. Data: 2002-12-26 16:21:15
    Temat: SZUKAM PRACY NAJLEPIEJ W KRAKOWIE
    Od: "Slim" <s...@w...pl>

    Doświadczenia praktyczne

    2001.03 - 2002.12

    O współtworzyłem sieć szkieletową dla PTC, projektowałem,
    konfigurowałem i utrzymywałem teleinformatyczną platformę ISP - AS12912 o
    zasięgu ogólnopolskim (łącza ATM, POS, E1, ISDN oraz Frame-relay, routing
    BGP w ruchu tranzytowym, peering z TELIA, ZEPHYR, eBONE i NASK, wymiana
    ruchu w GIX),

    O administrowałem serwerami RADIUS, DNS i NTP,

    O zestawiałem tunele VPN IPSec 3DES i GRE,

    O konfigurowałem routing do węzłów GPRS Gi,

    O skonfigurowałem i wdrożyłem HSRP na router'ach i "Failover" na PIX'
    ach,

    O tworzyłem statystyki MRTG z ruchu na POP'ach,

    O konfigurowałem routery Cisco klasy 2600, 3600, 7200, GSR, switche
    1900, 2500, 3500, 5500, 6000, 8500, Access Servery AS5300 oraz SS7 Signaling
    Controller SC2200

    1999.05 - 2001.03

    O projektowałem i zarządzałem teleinformatyczną siecią korporacyjną w
    centrali i w 56 lokalizacjach na terenie kraju (konfiguracje frame-relay,
    dial-up, call-back, NAT, ACLs),

    O konfigurowałem routery CISCO,

    O administrowałem firewall'em,

    O zestawiałem wideokonferencje w Biurze Zarządu i w oddziałach,

    O administrowałem serwerem pocztowym Linux Red Hat 6.1 - ponad 1000
    użytkowników,

    O administrowałem serwerem WWW Linux Red Hat 6.2,

    O zarządzałem domenami i serwerami DNS - Linux Red Hat 6.2,

    O administrowałem systemami księgowym ProFINN i magazynowym ProMAGG -
    serwery Linux Red Hat 6.0

    1997.10 - 1998.04

    O zarządzałem serwerami Windows NT 4.0,

    O administrowałem systemem finansowym FK v.8'98 firmy CRON,

    O administrowałem systemem kadrowym i płacowym firmy SOFTAR,

    O zarządzałem węzłem pocztowym w systemie Linux v.4.0 Colgate,

    O wykonywałem czynności typowo operatorskie jak: instalacja i
    modernizacja komputerów oraz sprzętu sieciowego, kopie przyrostowe danych

    1992.08 - 1994.09

    O składałem, programowałem i naprawiałem komputery,

    instalowałem sieci komputerowe