PracaGrupypl.praca.szukana › SZUKAM PRACY BIUROWEJ W WARSZAWIE

  • 1. Data: 2004-04-13 11:45:19
    Temat: SZUKAM PRACY BIUROWEJ W WARSZAWIE
    Od: "Monika" <r...@w...pl>

    Witam!
    Poszukuje pracy biurowej.

    Mam 26 lat, jestem z Warszawy. Jestem w trakcie studiów zaocznych.
    Mam 5 letnie doswiadczenie w prowadzeniu sekretariatu..
    Dobra znajomość pakietu MS Office, bardzo dobra znajomość zagadnień
    obsługi poczty elektronicznej i Internetu, bardzo dobra znajomość obsługi
    urządzeń biurowych, dyspozycyjność, systematyczność, komunikatywność, wysoka
    kultura osobista. Jezyk angielski - podstawowy.

    Podejme prace na etat, zlecenie.

    Prosze o kontakt e-mail: j...@w...pl

    pozdrawiam serdecznie

    Monika