PracaGrupypl.praca.dyskusje › SZUKAM PRACY !!!!

  • 1. Data: 2005-03-07 11:11:48
    Temat: SZUKAM PRACY !!!!
    Od: e...@o...pl (EWA)

    Dzień dobry !
    Od dłuższego czasu śledzę wypowiedzi w dyskusjach. Czasami można
    dowiedzieć się o ofertach pracy lub gdzie jej szukać. Jestem osobą
    niepełnosprawną i bardzo potrzebuję pracy którą można byłoby wykonywać w
    domu. Czy ktoś z Forumowiczów pracował lub pracuje w takiej formie ? Może
    mi podpowiecie gdzie szukać takiej pracy. Do tej pory jedynie zgłaszały
    się różne osoby z propozycją "masz internet". Mam ale wolałabym coś robić
    konkretnego. Czy ktoś może mi pomóc ?
    Dziękuję za odpowiedź
    EWA
    ---------
    Wyslano z serwisu http://www.kadrowe.pl

  • 2. Data: 2005-03-07 11:22:16
    Temat: Re: SZUKAM PRACY !!!!
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-03-07, EWA <e...@o...pl> wrote:
> [...]
    > domu. Czy ktoś z Forumowiczów pracował lub pracuje w takiej formie ? Może
    > mi podpowiecie gdzie szukać takiej pracy. Do tej pory jedynie zgłaszały
    Widziałaś www.idn.org.pl?

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    (ac) ,<
    _ó_____ We all live in the yellow submarine...

  • 3. Data: 2005-03-07 13:04:04
    Od: e...@o...pl (Ewa)

    Dziękuję za stronkę. Nie znałam jej. Ale może coś jeszcze ?
    Ewa

    ---------
    Wyslano z serwisu http://www.kadrowe.pl

  • 4. Data: 2005-03-07 16:26:07
    Od: Maciej Friedel <t...@b...lpt.pl>

    Dnia 07.03.05 Ewa naskrobal(a):

    > Dziękuję za stronkę. Nie znałam jej. Ale może coś jeszcze ?

    http://www.google.pl/search?hl=pl&q=praca+dla+niepe%
    C5%82nosprawnych&spell=1-

    --
    _/_ _/_ _ Maciej Friedel [MfI]