PracaGrupypl.praca.szukana › SZUKAM PRACY!

  • 1. Data: 2002-05-17 19:20:36
    Temat: SZUKAM PRACY!
    Od: "mirek" <m...@p...onet.pl>

    Dzień dobry Państwu,
    Na wstępie chciałbym serdecznie podziękować za poświęcenie Państwa cennego
    czasu
    na przeczytanie mojego listu.
    Mam 20 lat i studiuję wieczorowo na pierwszym roku Wydziału Inżynierii
    Produkcji Politechniki Warszawskiej na kierunku Zarządzanie
    Przedsiębiorstwem.
    Moja trudna sytuacja finansowa nie pozwala mi na kontynuowanie studiów
    płatnych.
    Z tego też powodu zwracam się do Państwa z prośbą o pracę.
    Jestem ambitny, kreatywny, dyscyplinowany i pracowity, sumienny, szybko się
    uczę i chciałbym zdobyć doświadczenie.
    Znam się na obsłudze komputera (Word, Excel) Internetu, ponieważ posiadam
    stałe łącze. Potrafię projektować nieskomplikowane strony www, znam język
    angielski w stopniu podstawowym a także posiadam prawo jazdy kat. B.
    Jeśli jesteście Państwo w stanie mi pomóc chciałbym prosić o kontakt na
    adres: m...@p...onet.pl
    Serdecznie dziękuję,

    Pozdrawiam:)