PracaGrupypl.praca.szukana[SZUKAM] Gdańsk/Zdalna na wakacje

  • 1. Data: 2003-06-12 19:56:35
    Temat: [SZUKAM] Gdańsk/Zdalna na wakacje
    Od: "Yacho" <_...@c...pl>

    18 -letni absolwent LO o profilu managerskim poszukuje pracy na wakacje.

    Zdolności/Umiejętności

    - Znajomosc obslugi komputerów PC
    - Obsługa pakietu Office
    - Bardzo dobra znajomość systemów z rodziny Windows
    - Znajomość budowy sieci LAN na poziomie srednio-zaawansowanym
    - Dobra znajomość sytuacji na rynku sprzętu komputerowego
    - HTML na poziomie dobrym
    - PHP/MySQL/Flash na poziomie podstawowym
    - Znajomość Adobe Photoshop na poziomie nieco wykraczającym ponad
    podstawowy.

    Inne:
    Znajomość podstaw Marketingu i Ekonomii
    Znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym w mowie i piśmie...

    Interesuje mnie praca na terenie Gdańska lub praca zdalna.
    NIE INTERESUJĄ MNIE ZADNE OFERTY TYPU PAID4SURF.

    Kontakt :
    Wyłacznie email : y...@c...pl
    lub GG 3045533

    Jacek Żebrowski