PracaGrupypl.praca.oferowana › SZEF ZESPOŁU SPRZEDAŻY (Woj. wielkopolskie)

  • 1. Data: 2003-11-05 09:12:26
    Temat: SZEF ZESPOŁU SPRZEDAŻY (Woj. wielkopolskie)
    Od: "Bigram media" <s...@b...pl>

    Naszym Klientem jest dynamiczna spółka medialna, jedna z wiodących w
    Wielkopolsce. W chwili obecnej firma szuka doświadczonego kandydata na
    stanowisko:

    SZEF ZESPOŁU SPRZEDAŻY
    Nr ref.: KB/SZS/1103

    Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie między innymi:
    Tworzenie i realizacja strategii sprzedaży
    Nadzór nad budżetem sprzedaży
    Operacyjne zarządzanie działem sprzedaży
    nadzór nad kilkuosobowym zespołem handlowców, coaching, szkolenie,
    motywowanie

    Odpowiedni kandydat powinien spełniać następujące wymagania:
    Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży usług
    Doświadczenie i umiejętności w zakresie zarządzania lud˘mi
    wykształcenia wyższe
    determinacja w dążeniu do wyznaczonych celów
    samodzielność
    dobra organizacja pracy
    mile widziana znajomość rynku mediów oraz znajomość języka angielskiego.

    Wybranej osobie nasz Klient oferuje atrakcyjną pracę oraz możliwości rozwoju
    kariery zawodowej.

    Bardzo prosimy o przesłanie życiorysu z zaznaczeniem numeru referencyjnego
    wraz z listem motywacyjnym, na adres:

    BIGRAM S.A. - Personnel Consulting
    Al. Wilanowska 372, 02-665 Warszawa
    tel.: (+48 22) 646-94-94, fax:(+48 22) 848-70-30
    e-mail: s...@b...pl

    Gwarantujemy Państwu całkowitą dyskrecję.

    Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich
    danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do
    realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych
    osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)"

    --
    Inne oferty: www.bigram.pl
    Wiadomość wygenerowana automatycznie.