PracaGrupypl.praca.szukanaSZCZECIN / TECHNIK TELEKOMUNIKACJI

  • 1. Data: 2002-07-08 15:05:18
    Temat: SZCZECIN / TECHNIK TELEKOMUNIKACJI
    Od: "Romeq" <r...@p...fm>

    Jestem absolwentem Technikum Łączności. Ukończyłem szkołę w 2002 roku i
    znalazłem się w pierwszej trzydziestce najlepszych uczniów. Dokładnie byłem
    22. Mój zawód to technik telekomunikacji o specjalności telekomutacja. Pracę
    dyplomową obroniłem na ocenę bardzo dobrą. Jestem osoba zdyscyplinowaną,
    dyspozycyjną i potrafiącą współpracować. Posiadam stały dostęp do Internetu.
    Chciałbym podjąć pracę w branży telekomunikacyjnej. Proszę o kontrakt - mój
    e-mail: a...@w...pl.

    Języki obce:
    j. angielski - w stopniu średnio zaawansowanym
    j. rosyjski - w stopniu podstawowym
    j. niemiecki - w stopniu podstawowym

    Praktyka zawodowa:
    2000 - miesięczna praktyka w Telekomunikacji Polskiej S.A. - Centrala E-10
    2001 - miesięczna praktyka w Telekomunikacji Polskiej S.A. - Centrala E-10
    2001/2002 - cotygodniowe zajęcia praktyczne w Telekomunikacji Polskiej S.A.
    W sumie mam ponad dwumiesięczną praktykę na centralach typu E10 i 5ESS

    Zainteresowanym prześlę wymagane dokumenty. Interesują mnie oferty z okolic
    Szczecina.

    Arkadiusz Nowak

  • 2. Data: 2002-07-08 17:04:23
    Temat: Re: SZCZECIN / TECHNIK TELEKOMUNIKACJI