PracaGrupypl.praca.szukana › SZCZECIN - Absolwent - Finanse i Bankowosc

  • 1. Data: 2004-04-22 07:21:26
    Temat: SZCZECIN - Absolwent - Finanse i Bankowosc
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    Szanowni Panstwo,

    W marcu ukonczylem z wynikiem dobrym studia magisterskie na kierunku
    Finanse i Bankowosc, specjalnosc: rachunkowosc, na Uniwersytecie
    Szczecinskim, Wydzial Nauk Ekonomicznych i Zarzadzania.

    Posiadam doswiadczenie zawodowe na stanowisku sprzedawcy.

    Potrafie biegle poslugiwac sie komputerem, znam srodowiska Windows i
    Linux, pakiety biurowe (Office, StarOffice), system f-k "Symfonia".
    Nauka obslugi nowego oprogramowania nie sprawia mi zadnych trudnosci.
    Znam w stopniu podstawowym jezyk francuski, obecnie jestem w trakcie
    nauki jezyka angielskiego. Znam zasady rachunkowosci/ksiegowosci.

    Jestem osoba dyspozycyjna, kreatywna, latwo nawiazujaca kontakt z
    ludzmi, a przy tym kulturalna, przyjazna i chetnie pomagajaca innym.
    Cechuje mnie silna motywacja i zdolnosci organizacyjne.

    Prosze o rozwazenie moich kwalifikacji, sadze ze wspolpraca ze mna moze
    przyniesc wiele korzysci dla obu stron.

    Na zyczenie przesle CV + list motywacyjny.
    Kontakt na adres e-mail: j...@g...pl

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek