PracaGrupypl.praca.szukana › STUDENTKA szuka pracy :))

  • 1. Data: 2005-10-04 12:23:21
    Temat: STUDENTKA szuka pracy :))
    Od: Shes84 <a...@p...onet.pl>

    Jestem 21-letnią studentką dzienną wydziału Inżynierii i Kształtowania
    Środowiska na SGGW w Warszawie i poszukuję pilnie pracy...
    Zainteresują mnie prace biurowe, informatyczne i inne.. :)

    Proszę o pomoc !!!

    e-mail: a...@g...com

  • 2. Data: 2005-10-04 12:24:51
    Temat: Re: STUDENTKA szuka pracy :))
    Od: "Paweł Kowalczyk" <p...@w...ps.pl>

    > Jestem 21-letnią studentką dzienną wydziału Inżynierii i Kształtowania
    > Środowiska na SGGW w Warszawie i poszukuję pilnie pracy...
    > Zainteresują mnie prace biurowe, informatyczne i inne.. :)

    no mnie ewentualnie tez.
    jestem taki fajny ze jak <2500 to nie piszcie :]

    --
    Pawel Kowalczyk

  • 3. Data: 2005-10-05 07:55:37
    Od: Shes84 <a...@p...onet.pl>

    Paweł Kowalczyk napisał(a):

    > no mnie ewentualnie tez.
    > jestem taki fajny ze jak <2500 to nie piszcie :]
    >
    > --
    > Pawel Kowalczyk

    bez przesady :)
    wszystkow w granicach przyzwoitości...