PracaGrupypl.praca.szukanaSTUDENTKA/WARSZAWA-z doświadczeniem!!! SEKRETARKA/ASYSTENTKA/RECEPCJONISTKA › STUDENTKA/WARSZAWA-z doświadczeniem!!! SEKRETARKA/ASYSTENTKA/RECEPCJONISTKA
    From: "Anna" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: STUDENTKA/WARSZAWA-z doświadczeniem!!! SEKRETARKA/ASYSTENTKA/RECEPCJONISTKA
    Date: Fri, 16 Sep 2005 09:09:06 +0200

    Jestem studentką zaoczną na I roku Uzupełniających Studiów Magisterskich na
    kierunku Socjologia.
    Mam 3 letnie doświadczenie jako sekretarka, recepcjonistka i pomoc biurowa.
    Dysponuję licznymi umiejętnościami potrzebnymi w wyżej wymienionych zawodach
    m.in.:

    -Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym oraz podstawy
    języka francuskiego.

    -Znajomość programów komputerowych: Microsoft Word, Microsoft Excel,
    Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint, a przy tym biegłość w pisaniu na
    klawiaturze.

    -Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, punktualność, obowiązkowość,
    komunikatywność oraz kreatywność w działaniu.

    Moje wszelkie dodatkowe informacje dotyczące mojej osoby prześlę w razie
    zainteresowania moją osobą.

    Z poważaniem,

    Anna