PracaGrupypl.praca.szukanaSTUDENTKA/KRAKÓW/PRACA BIUROWA

  • 1. Data: 2003-10-14 08:43:18
    Temat: STUDENTKA/KRAKÓW/PRACA BIUROWA
    Od: "Dorota" <b...@t...pl>

    Studentka II roku studiów zaocznych, kierunek ekonomika i rachunkowość
    przedsiębiorstw poszukuje pracy biurowej.

    Umiejętności:

    - bardzo dobra znajomość obsługi komputera
    -języki: angielski (komunikatywnie), niemiecki (podstawy)
    - profesjonalna obsługa klienta (ukończenie technikum hotelarskiego)
    - obsluga urządzeń biurowych

    Jestem osobą ambitną, posiadającą otwarty umysł, chętnie i szybko
    przyswajającą nowe wiadomości. Nie boję się stawianych przede mną wyzwań, a
    wręcz przeciwnie, mobilizują mnie one do działania. Z powierzonych mi zadań
    zawsze staram się wywiązywać w sposób skrupulatny i odpowiedzialny, w czym
    wydatnie pomaga mi bardzo dobra organizacja pracy.
    Zainteresowanym przęśle CV.

    Kontakt:
    e-mail: d...@e...pl

    Serdecznie pozdrawiam