PracaGrupypl.praca.dyskusje › STUDENT studiów ZAOCZNYCH ...

  • 11. Data: 2004-01-30 08:43:58
    Temat: Re: STUDENT studiów ZAOCZNYCH ...
    Od: "Michał S" <s...@w...edu.pl>

    > No widzisz, Ty jeden nie zrozumiałes opisu grupy a potem o wszystkich
    > zaocznych beda mowic, ze to idioci...
    >
    > Pzdr,
    > Aga
    To nie miało być zdjęcie do CV. Opis grupy zrozumiałem dokładnie... Dyskusje
    na temat pracy - chodziło mi w tym poście o to abyście wyrazili swoje zdanie
    o tym czy przy tylko takich umiejętnościach można znaleźć gdziekolwiek
    prace... No ale juz wiem jakie jest Wasze zdanie...
    Dzięki za odp.
    Pozdro
    MS

  • 12. Data: 2004-01-30 08:46:12
    Od: "Michał S" <s...@w...edu.pl>

    > no to bardzo subtelne takie wypowiedzi, moze rzeczywiscie zdjęcie nie jest
    > najbardziej trafne, ale żeby od razu takie krytyki uprawiac......

    Zdjęcie powtarzam jeszcze raz nie było jako zdjęcie do CV - jeśli Wy umiecie
    tylko odróżnić zdjęcie potrzebne do CV od zdjęcia normalnego i o takie
    szczegóły się czepiacie to gratuluje...

  • 13. Data: 2004-01-30 08:52:18
    Od: "Michał S" <s...@w...edu.pl>

    > PS: poczytaj archiwum grupy to sie dowiesz jak powinno wygladac zdjecie w
    Nie muszę czytać archiwum ani żadnych opisów żeby się dowiedzieć jak wygląda
    zdjęcie na CV - jeśli dowiedzieliście się tego właśnie z grupy to
    gratuluje - wydawalo mi się że to oczywiste jak wygląda zdjęcie na CV no ale
    widze że niektórzy muszą dowiadywać się tego z netu...

    > i od razu archiwum pl.rec.foto to sie dowiesz jak w ogole powinno wygladac
    > zdjecie... (bo to "troszke" przeswietlone wyszlo :))

    doskonale wiem ze wyszlo troche przeswietlone - specjalnie takie zrobiłem
    ;-)

    > Mariusz
    Michał

  • 14. Data: 2004-01-30 08:56:34
    Od: "Michał S" <s...@w...edu.pl>

    > oooo, no to rewelacja, zdradz jak sie administruje html-em i java ?

    A może Ty się pochwal nam wszyskim co potrafisz? Ile masz lat? Gdzie
    pracujesz? Gdzie się uczysz? Jak nie wiesz jak się admnistruje HTML i Jave
    no moze przy okazji PHP i FLASH to poczytaj sobie w necie - mi sie wydaje że
    jak masz kompa, i mam subskrybowaną tą grupę to powineneś to wszstko umieć -
    przecież to jest oczywiste, proste, i nie trzeba nic wyjaśniać...

    > bardzo cacy

    A wstaw linka do swojego jak taki cfaniak jestes....

  • 15. Data: 2004-01-30 08:57:24
    Od: "Michał S" <s...@w...edu.pl>

    > ee jak podswietlanie linkow robisz w javie..to nie wroze ci przyszlosci :)

    A to Ty wróżką jesteś?
    Michał

  • 16. Data: 2004-01-30 09:02:15
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

    > Ne martw się - nie tylko to. Flash, PHP tesh.

    widzisz, nie zrozumiales ironii przedmowcy. stad ja rowniez nie wroze ci
    przyszlosci, no ale wszystko jeszcze przed toba.

    wojtek

  • 17. Data: 2004-01-30 09:04:40
    Od: "Michał S" <s...@w...edu.pl>

    > heh.... czasem się dziwię jak niektórzy dostają się informatykę?

    a Ty jak się dostałeś? Zastanów się nad sobą... A później dopiero wydawaj
    opinie o innych....

    > większość z tych rzeczy robiłem (umiałem) już w 1,2 klasie L.O. :)

    Ciekaw jestem w jakim stopniu... Pewnie umiałeś tworzyć proste stronki z
    kilkoma linkami i wstawiać obrazki... Większość z tych rzeczy? A dlaczego
    tylko tyle? Przecież to oczywiste że po LO 1 i 2 klasnie (bo tyle lat tylko
    jest to w LO) no chyba ze jakies informatyczne kończyłeś... powinieneś to
    wszytko umieć perfect.... Czy ja pisałem że uczyłem się tego na studiach?
    NIE.

    Ucz się dalej Delphi, C++, C#, a jak www to
    > asp/php/sql

    Spokojna głowa - jeszcze przede mną 4,5 roq studiów...

    > Pozdrawiam
    > Adaś

    Pzdr.
    Michał

  • 18. Data: 2004-01-30 09:04:47
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

    > Zdjęcie powtarzam jeszcze raz nie było jako zdjęcie do CV - jeśli Wy
    umiecie
    > tylko odróżnić zdjęcie potrzebne do CV od zdjęcia normalnego i o takie
    > szczegóły się czepiacie to gratuluje...

    to w zasadzie po co bylo??? :)

    wojtek

  • 19. Data: 2004-01-30 09:09:57
    Od: "Michał S" <s...@w...edu.pl>

    > Wybacz zgryźliwość, ale czego oczekujesz po kandydacie na informatykę?
    > Wieloletniego doświadczenia w projektowaniu systemów operacyjnych?

    Dzięki. Ale tak chyba jest.. Gość zaczyna studia i wszyscy już myślą ze jest
    expertem od wszystkiego... Przynajmniej tyle od takiej osoby oczekują....
    Sami może mało wiedzą ale krytykują innych....

    > Pozdrawiam
    > Tomasz Kazimierczak
    Również pozdrawiam
    Michał

  • 20. Data: 2004-01-30 09:13:18
    Od: "Michał S" <s...@w...edu.pl>

    > widzisz, nie zrozumiales ironii przedmowcy. stad ja rowniez nie wroze ci
    > przyszlosci, no ale wszystko jeszcze przed toba.
    >
    > wojtek

    Nie wróż tyle bo zostaniesz wróżką ;-)
    Dziękuję za opine.
    Pozdr.
    MS

    PS Co Twoim zdaniem powinien umieć student 1 roku Informatyki?