PracaGrupypl.praca.szukanaSTUDENT INFORMATYKI II ROK NA UNIWERSYTECIE WARSZAWSKIM.STUDENT INFORMATYKI II ROK NA UNIWERSYTECIE WARSZAWSKIM.
    From: "Łukasz Berczyński" <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: STUDENT INFORMATYKI II ROK NA UNIWERSYTECIE WARSZAWSKIM.
    Date: Thu, 12 May 2005 06:24:23 GMT

    Jestem studentem II roku Informatyki na Uniwersytecie Warszawskim. Poszukuje
    pracy na terenie Warszawy lub okolicy na stanowisku Praktykanta, Asystenta
    lub Informatyka. Przez ostatni rok Tworzyłem zaplecze informatyczne
    (oprogramowanie wszystkich działów) dla pewnej firmy. Mam 21 lat i bardzo
    szybko się uczę nowych rzeczy. Pragnę nawiązać współprace z jakąś firma i
    wykorzystywać zdobyta(zdobywana) wiedzie na rzecz owej firmy. Jestem gotów
    pracować w pełnym wymiarze godzin. Moje zajęcia dostosuje oczywiście tak jak
    będzie potrzeba. Mogę być dostępny nawet cały dzień jeśli takie będą godzin
    pracy.

    Posiadam staly dostep do internetu.

    Wiecej informacji znajduje sie w CV, ktore wysle w razie konkretnej
    propozycji.

    Prosze o kontakt przez e-mail b...@g...com

    Z powazaniem
    Łukasz Berczyński