PracaGrupypl.praca.szukana › STUDENT III ROKU INFORMATYKI STOSOWANEJ SZUKA PRACY/ZLECEN [małpolska]

  • 1. Data: 2005-10-07 10:11:06
    Temat: STUDENT III ROKU INFORMATYKI STOSOWANEJ SZUKA PRACY/ZLECEN [małpolska]
    Od: "Sebastian" <j...@v...pl>

    Witam,
    Jestem studentem 3 roku informatyki stosowanej. Szukam pracy (zdalna tez
    wchodzi w gre) na stanowisku programisty (najchętniej stalej - programista
    internetowy (php, mysql, html) ).

    Moje umiejętności to:
    -bardzo dobra znajomość: C/C++, HTML (CSS), Pascal, PHP+MySQL
    -dobra znajomość JavaScript
    -pisanie aplikacji pod systemy Windows przy użyciu Borland Builder C++ oraz
    Delphi
    -średnia znajomość WinApi
    -tworzenie relacyjnych baz danych (MySQL)
    -znajomość systemów Windows oraz Unix/Linux na poziomie użytkownika
    -bardzo szybkie przyswajanie wiedzy i umiejętności z zakresu informatyki
    -język angielski w stopniu komunikatywnym

    Chętnie podejme się wykonaniu projektów ( najlepiej w php + mysql ) typu:
    -Bazy danych
    -CMSy
    -Sklepy internetowe
    -Skrypty
    -etc.

    Rownież wykonam programy w c/c++.

    Osoby zainteresowane moją ofertą bardzo proszę o kontakt na adres mailowy:
    j...@v...pl
    na życzenie przyśle CV oraz linki do wykonanych/wykonywanych prac.

    Pozdrawiam,
    Sebastian