PracaGrupypl.praca.szukana->STRONY WWW<- ciekawe strony wykonam po kosztach

  • 1. Data: 2005-10-26 16:26:00
    Temat: ->STRONY WWW<- ciekawe strony wykonam po kosztach
    Od: "Sylwester R." <s...@u...pl>

    Witaj,

    Jestes ciekaw czy strona WWW, ktora chcesz miec jest ciekawa i czy wykonam
    ja po kosztach?

    Wystarczy, ze przeslesz do mnie nastepujace informacje:
    - adres obecnej strony WWW (oczywiscie jesli ja masz)
    - krotki opis, czemu ma byc poswiecona strona
    - czy strona ma byc serwisem informacyjnym czy ma rowniez słuzyc sprzedazy
    - z grubsza jakie informacje ma zawierac (np. opis czym zajmuje sie firma,
    prezentacja oferty/produktow, dzial aktualnosci, forum dyskusyjne itp. itd.)
    - czy chcesz aby byl to CMS (umozliwia uzytkownikowi samodzielne zarzadzanie
    trescia strony).
    Informacje o przewidywanych kosztach (czytaj NISKICH KOSZTACH) odesle Ci w
    ciagu 48h.

    Jesli nie jestes ciekaw, ale chcesz miec nowa strone WWW, rowniez zapraszam
    Cie do przeslania powyzszych informacji. Otrzymasz wowczas wstepne wycene,
    ktora takze bedzie atrakcyjna.

    Do realizacji serwisow WWW wykorzystuje:
    - HTML
    - PHP
    - MySQL
    - JavaScript