PracaGrupypl.praca.szukanaSTAZ / PRAKTYKA w branzy TURYSTYCZNEJ - podejme sie (W-wa)

  • 1. Data: 2002-05-14 22:34:13
    Temat: STAZ / PRAKTYKA w branzy TURYSTYCZNEJ - podejme sie (W-wa)
    Od: "Marcin Placzek" <p...@k...net.pl>

    Jestem zainteresowany odbyciem stazu lub praktyki w firmie lub instytucji
    dzialajacej w branzy turystycznej na terenie Warszawy lub w przypadku
    pokrycia kosztow utrzymania innym duzym miescie na terenie Polski. Nie
    ukrywam, ze najbardziej bylbym zainteresowany wieksza firma / instytucja lub
    koncernem.

    Po krotce o mnie:
    - absolwent eksperymentalnego wydzialu EKONOMIKI TURYSTYKI
    - aktywny PILOT WYCIECZEK (j. angielski - licencja)
    - rozmaite doswiadczenia z branzy turystycznej
    - doskonala obsluga komputera (NET, WWW, MS-WORLD, ...)
    - szybko sie ucze - jestem elastyczny - przykladny - mam sprecyzowane
    poglady
    - wiek 24 lata

    Na zyczenie wysylam szczegolowe CV ze zdjeciem.

    Marcin Placzek (W-wa)
    0-502-910-275
    p...@k...net.pl
    p...@s...pl