PracaGrupypl.praca.oferowanaSPECJALISTA ds. CELNYCH/WarszawaSPECJALISTA ds. CELNYCH/Warszawa
  • Data: 2002-10-29 13:42:01
    Temat: SPECJALISTA ds. CELNYCH/Warszawa
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    Miedzynarodowa firma transportowo-spedycyjna poszukuje SPECJALISTY ds. CELNYCH
    na samodzielne stanowisko, z doświadczeniem w zarządzaniu zespołem.

    Wymagania:
    - doświadcznei na kierowniczym stanowisku (najchętniej w agencji celnej)
    - znajomośc prawa celnego
    - kompetencje menedżerskie
    - umiejętność zarządzania budżetem
    - biegła znajomość języka angielskiego
    - wykształcenie wyższe (logistyka, transport)
    - dodatkowym atutem będą udokumentowane sukcesy w międzynarodowej firmie oraz
    znajomośc języka francuskiego lub niemieckiego

    Zakres obowiązków:
    - utworzenie struktury serwisu celnego
    - zarządzanie zespołem konsultantów celnych
    - organizacja i nadzór nad funkcjonowaniem komórki celnej
    - współpraca z administracją celną i agencjami celnymi

    Oferty proszę kierować pod adres:
    k...@p...pl