PracaGrupypl.praca.szukanaSPECJALISTA OBSŁUGI KLIENTA/POZNAŃ i okolice SZUKA UCZCIWYCH PRACODAWCÓW / FIRM

  • 1. Data: 2005-10-13 22:11:17
    Temat: SPECJALISTA OBSŁUGI KLIENTA/POZNAŃ i okolice SZUKA UCZCIWYCH PRACODAWCÓW / FIRM
    Od: animinka <a...@o...pl>

    Szanowni Pracodawcy !

    Poszukuję pracy w zakresie SPRZEDAŻY / OBSŁUGI KLIENTA w takich branżach
    jak: TURYSTYKA, HOTELARSTWO, REKREACJA, BANKOWOŚĆ, TELEKOMUNIKACJA,
    FOTOGRAFIA / REKLAMA, I INNE jeśli tylko moje kwalifikacje będą
    odpowiadać Państwa oczekiwaniom.

    Jestem mamą 15 - miesięcznej mądrej i rezolutnej dziewczynki, i obecnie
    po 1,5 roku przerwy pragnę wrócić do aktywnego życia zawodowego. Wyznaję
    zasadę iż szczęśliwa mama mogąca realizować się zarówno zawodowo jak i
    rodzinnie = szczęśliwe i zdrowe dziecko.
    W związku z tym szukam uczciwej, pełnej wyzwań pracy u Uczciwego
    pracodawcy/ Firmy z zasadami.
    Oczekuję pracy pełnej wyzwań, która pozwoli mi na wszechstronny rozwój
    zawodowy, miłą i uczciwą atmosferę w pracy, równego traktowania
    wszystkich pracowników.
    W zamian ze swojej strony oferuję lojalność wobec firmy i
    współpracowników, zdrowe zasady współżycia,uśmiech,pełne zaangażowanie w
    pracę, dążenie do osiągania jak najlepszych wyników, ciągłe podnoszenie
    swoich kwalifikacji i pasję, którą jest dla mnie praca i kontakt z ludźmi.
    ===============
    Doświadczenie:
    posiadam 7 letnie doświadczenie zawodowe, głównie jako sprzedawca /
    specjalista obsługi klienta / doradca klienta w w/w branżach zdobyte
    zarówno w mniejszych jak i większych firmach.
    =================
    Zajmowałam się m.in. sprzedażą i doradztwem wysokiej klasy,
    specjalistycznego sprzętu turystycznego (wspinaczkowego, nurkowego itp.,
    turystycznego z "najwyższej półki"), sprzedażą usług i akcesoriów
    telekomunikacyjnych jednego z operatorów telefonii komórkowej, sprzedażą
    usług i produktów fotograficznych, wykonywaniem usług fotograficznych i
    reklamowych, pracowałam jako handlowiec, merchandiser, recepcjonistka,
    również zajmowałam się pilotowaniem wycieczek zagranicznych oraz
    prowadzeniem zajęć rekreacyjnych - nauka tańca i aerobiku.
    =================
    Wykształcenie:
    wyższe - magisterskie w zakresie geografii - o specjalności turystyka i
    rekreacja
    średnie - technik obsługi ruchu turystycznego
    Umiejętności:
    języki obce: angielski, niemiecki - dobrze; rosyjski, francuski,
    szwedzki, chorwacki - podstawy
    prawo jazdy kat. B - czynne
    obsługa sprzętu typu: faks, centrala telefoniczna, skaner, ksero, kasa
    fiskalna
    Znajomość komputera:
    Systemy operacyjne:
    Windows 98 / 2000/ XP ; Linux Red Hat / Fedora
    Pakiety biurowe:
    MS Office 2000 ; Open Office
    Internet:
    Internet Explorer / Outlook Express ; Mozilla FireFox / Thunderbird
    Programy graficzne:
    CorelDraw / Adobe PhotoShop ; GIMP / Photo Paint
    Programy handlowe:
    Small Bussiness / Subiekt / Rachmistrz / Hotel
    Cechy osobowe:
    * komunikatywność
    * łatwość nawiązywania kontaktów
    * łatwość podejmowania trafnych decyzji
    * wytrwałość w dążeniu do celu
    * umiejętność i pasja uczenia się i zdobywania nowych doświadczeń
    * odporność na stres
    * profesjonalizm
    * doskonała organizacja pracy
    * pracowitość
    * kreatywność
    * odpowiedzialność
    * lojalność

    Inne informacje:
    Wiek: 26 lat
    mężatka, 1 dziecko
    niepaląca
    mobilna geograficznie

    W przypadku zainteresowania moją ofertą propozycje pracy proszę kierować
    na e-mail: a...@o...pl
    na życzenie wyślę CV