PracaGrupypl.praca.oferowanaSPECJALISTA DS. TECHNOLOGICZNYCH (Toruń)

  • 1. Data: 2003-09-17 16:45:27
    Temat: SPECJALISTA DS. TECHNOLOGICZNYCH (Toruń)
    Od: "Bigram media" <r...@t...com.pl>

    Nasza droga rozwoju Twoją ścieżką kariery

    Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych SA

    Uznany w kraju i za granicą producent oraz dystrybutor wyrobów medycznych i
    higienicznych. Firma działająca
    i rozwijająca się na rynku globalnym.

    Obecnie poszukujemy odpowiednich kandydatów do pracy na stanowisku:

    SPECJALISTA DS. TECHNOLOGICZNYCH
    nr ref.: TZ/TCH/09/03
    Miejsce pracy: Toruń

    Od kandydatów oczekujemy:
    wykształcenia wyższego o kierunku: chemicznym (chemia polimerów),
    bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,
    predyspozycji do zarządzania zespołem ludzi,
    zainteresowań dziedzinami technologii,
    samodzielności w działaniu, planowania zadań i umiejętność ich organizowania,
    kreatywności,
    umiejętności działania pod presją czasu,
    biegłej obsługi komputera (MS Office).

    Mile widziane:
    ukończone studia techniczne,
    doświadczenie na stanowisku technologa,
    orientacja na rozwój naszych produktów.

    W zamian oferujemy:
    atrakcyjne warunki zatrudnienia i wynagrodzenia,
    rozwój zawodowy w organizacji działającej na rynku globalnym,
    możliwość współpracy z profesjonalistami.

    Wybrany kandydat zostanie przygotowany do samodzielnej pracy na stanowisku, a
    w przyszłości do kierowania działem.

    Oferty zawierające list motywacyjny, CV oraz zdjęcie prosimy przesyłać w przeciągu
    7 dni na adres: r...@t...com.pl lub pocztą na adres:

    Dział Personalny TZMO SA
    ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń

    Prosimy o umieszczenie numeru referencyjnego: (TZ/TCH/09/03) w prawym
    górnym rogu listu motywacyjnego i na kopercie oraz dopisanie następującej
    klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w
    mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr
    133 poz. 883)"
    Informujemy, że nadesłanych aplikacji nie zwracamy. Skontaktujemy się tylko z
    wybranymi kandydatami.

    Zachęcamy do odwiedzenia naszej strony: www.tzmo.com.pl

    --
    Inne oferty: www.bigram.pl