PracaGrupypl.praca.szukana.SMS

  • 1. Data: 2003-05-11 16:03:06
    Temat: .SMS
    Od: n...@i...pl

    Najbliższe 5 minut może zmienić Twoje życie. To co tutaj przeczytasz już NA ZAWSZE
    pozostanie w Twojej głowie ...
    Zasada działania programu jest bardzo prosta. Sms-Profit płaci za tworzenie grupy
    osób poleconych. Gdy staniesz się członkiem Sms-Profit otrzymasz własny link, który
    umożliwi Ci polecanie i ... zarabianie. Za każdą osobę, która z Twojego polecenia
    zarejestruje się w systemie dostaniesz 1 zł. Jeżeli polecona przez Ciebie osoba
    poleci kolejną osobę to zarobi 1 zł dla siebie i 0.15 zł dla Ciebie. Jeżeli więc
    polecisz jedną tylko osobę, a ta jedna osoba poleci 20 kolejnych osób to w ten
    sposób zarobisz 4 zł.
    Osób bezpośrednio poleconych może być 10, 100, 1000 ... to ile osób uda Ci się
    polecić zależy tylko i wyłącznie od Ciebie. System dopiero zaczyna działać i łatwo
    jest wprowadzić nowych uczestników. Jednak im dłużej się zastanawiasz tym więcej
    osób jest już w systemie i perspektywy Twoich zysków maleją. Nie zastanawiaj się
    więc zbyt długo.
    Aby się zapisać musisz wysłac sms (koszt 6zł) - moze Ci się to wydawać oszustwem -
    hhhmm ja zaryzykowałem - mam juz 23 zł na koncie (minimalna wypłata wynosi 10 zł -
    czyli wystarczy ze zgromadzisz tylko 10 osób !!!)
    Zapisz się i ZMIEŃ swoje życie, NIE zwlekaj dłużej !!!
    http://profit.smshub.pl/?ref=bawarka

    m...@i...pl
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie