PracaGrupypl.praca.szukana[ŚLĄSK] SPECJALISTA DS PERSONALNYCH

  • 1. Data: 2006-02-28 00:30:39
    Temat: [ŚLĄSK] SPECJALISTA DS PERSONALNYCH
    Od: Anna <a...@p...onet.pl>

    Poszukuje pracy - Slask: Katowice, Bytom, Tarnowskie Góry lub okolice.

    Mimo, że mam < 35lat, posiadam już duże doświadczenie w procesie
    planowania zatrudnienia i rekrutacji a także jako asystent dyrektora w
    jednym z wiekszych bankow.
    Brałam udział w opracowywaniu i wdrażaniu systemów motywacyjnych dla
    pracowników, tworzeniu i weryfikacji procedur HR, organizacji szkoleń
    oraz prowadzenie pełnej dokumentacji personalnej.

    Posiadam wykszałcenie wyższe - odpowiadające szukanej pracy.
    Bardzo dobra znajomość prawa pracy, kilkuletnie doświadczenie w pracy na
    podobnym stanowisku.
    Cechuje mnie samodzielnosć, kreatywnośc oraz odpowiedzialność za swoją
    pracę.

    Jestem osobą dyspozycyjną i mobilną - posiadam prawo jazdy kat. B oraz
    własny (a nie meza) samochód.

    Dodatkowo: biegła obsługa komputera i większość pakietów biurowych,
    biegła znajomość systemu TETA PERSONEL.

    Chętnie prześlę CV i umówię się na spotkanie w celu bliższego
    zaprezentowania swojej osoby.
    Kontakt mailowy lub telefoniczny: 0-509090399

    pozdrawiam

    Anna