PracaGrupypl.praca.szukanaSGGW

  • 1. Data: 2005-04-13 12:55:56
    Temat: SGGW
    Od: "tosia" <a...@g...pl>

    Szukam pracy najchętniej jako recepcjonistka lub pomoc biurowa (może być inna
    związna z moim wykształceniem).
    Jestem ubezpieczona w Krusie. Skończylam studia o kierunku przyrodniczym. Dobrze
    znam język rosyjski, w stopniu podstawowym angielski.Swobodnie obsługuję aplikację
    Microsoft Word, Excel, Power Point, e-mail, wyszukiwanie informacji, pakiet
    analiz statystycznych Statgraphics Plus 4.0. Jestem osobą komunikatywną, szybko
    się uczę. Prosze o kontakt przez e-mail a...@g...pl lub telefonicznie:
    505047831 TYLKO POWAŻNE OFERTY !

  • 2. Data: 2005-04-13 13:41:18
    Temat: Re: SGGW
    Od: "Agencja Artystyczno-Reklamowa \"PUNKT\"" <b...@p...com>

    Witam!

    Wszystko ładnie pięknie, ale nie napisałaś skąd jesteś.

    Pozdrawiam
    Bartłomiej Forjasz
    specjalista ds. promocji
    WWW.PUNKTAG.COM