PracaGrupypl.praca.szukana › SERWISY-SKLEPY INTERNETOWE

  • 1. Data: 2004-11-26 16:05:11
    Temat: SERWISY-SKLEPY INTERNETOWE
    Od: "chandler" <c...@o...pl>

    Witam serdecznie,
    Zapraszam do skorzystania z Mojej oferty.
    Oferuje wykonanie w pelni funkcjonalnego serwisu/sklepu internetowego.
    Podczas realizacji projektu beda Panstwo na biezaco zglaszac wszelkie uwagi i
    zastrzezenia, jak rowniez daje mozliwosc testowania wykonanej przeze mnie
    aplikacji.
    Wykonuje roznego rodzaju serwisy/sklepy internetowe poczawszy od prostego
    serwisu/sklepu do zaawansowanej aplikacji serwisu/sklepu internetowego.

    Technologia wykonania: zalezy od Klienta. Wykonuje serwisy/sklepy internetowe w
    technologiach: PHP + baza danych MySQL lub ASP + baza danych Microsoft SQL
    Server.
    Czas realizacji serwisu/sklepu: zalezy od stopnia zaawansowania (srednio 2
    tygodnie).

    Pozdrawiam
    Krzysztof Madejczyk

    e - mail: c...@o...pl