PracaGrupypl.praca.szukana › ##SERWISANT KOMPUTEROWY, HELPDESK, HANDLOWIEC SIECI LAN##

  • 1. Data: 2004-04-09 09:01:50
    Temat: ##SERWISANT KOMPUTEROWY, HELPDESK, HANDLOWIEC SIECI LAN##
    Od: madaa <f...@i...pl>

    Zawsze chciałem robić coś ciekawego teraz łażę po hurtowniach sklepach
    itd i szukam roboty. To mnie dobija nie jestem człowiekiem tego typu.
    Nie chce mi się siedzieć i pierdzieć w stołek w jakimś sklepiku.
    Podejmę ciekawą pracę coś nietypowego może to być sklepik ale z ciekawym
    podejsciem do sprzedaży mogą to być długie kursy kurierskie samochodem
    po kraju rozwożenie towaru nie ważna ilość godzin oraz miejsce pracy,
    praca może być niebezpieczna (mafia pruszkowska chyba tego nie czyta ale
    mordowanie, gwałty i kradzieże odpadają:)
    Posiadam umiejętność obsł.komputera i dużą wiedzę na temat sprzętu
    komputerowego oraz zdolności serwisowe z każdym problemem dot. komputera
    prędzej czy później daję sobie radę, znajomość systemów operacyjnych z
    rodziny Windows i Linux (Administruje opartym na systemie linux, własnym
    serwerem dostępowym do internetu w amatorskiej sieci komputerowej której
    jestem współzałożycielem), doświadczenie w handlu (sprzedawałem i
    serwisowałem sprzęt komputerowy i art spożywcze okna i nie tylko),
    obsługiwałem też stacje LPG. Oprócz tego mam praktyczną umiejętność
    jazdy samochodem i ogólnie dobrą kondycję fizyczną. No i cholernie
    potrzebuję pracy Aha i jestem z Częstochowy ale nie ma znaczenia gdzie
    będzie praca. No i ostatnio nabylem wiedzę o sprzedaży okien PCV pomiary
    dostawcy itp.