PracaGrupypl.praca.szukana#####SERWISANT HELPDESK ADMINISTRATOR HANDLOWIEC WDROŻENIOWIEC INFORMATYK#####

  • 1. Data: 2005-01-26 16:37:26
    Temat: #####SERWISANT HELPDESK ADMINISTRATOR HANDLOWIEC WDROŻENIOWIEC INFORMATYK#####
    Od: madaa <f...@i...pl>

    Potrafię sprzedawać i serwisować róznoraki sprzęt komputerowy
    Mam doświadczenie w przygotowywaniu ofert dla klientów instytucjonalnych.
    Posiadam dość duża wiedzę na temat oprogramowania do księgowości oraz
    obsługi sprzedaży oraz doświadczenie w obsłudze serwisowej firm i biur
    rachunkowych.
    Potrafię zbudować i obsługiwać sieć
    LAN i mam dość duża wiedzę na temat administracji serwerem "Linux" (w
    sieci której jestem współzałożycielem mam serwer udostępniający łącze
    internetowe).
    Obecnie pracuję w Firmie Komputerowej i zajmuje się sprzedażą sprzętu
    komputerowego, serwisem oraz administracją serwera (Samba, postfix+ sasl
    , apache ,ftp, HTB, portsentry, ) oraz zbudowałem tam sieć, obsługuję
    ona kafejkę internetową i dostarcza internet mieszkańcom pobliskich
    budynków)
    Szybko sie uczę potrafie przy pomocy komputera z dostępem do internetu
    najczęsciej w ciągu kilku godzin znaleźć informację i rozwiązać
    problem sprzętowy lub software'owy.

    Pozatym znajomość obsługi programów do obsługi sprzedaży, obsługa kasy
    fiskalnej, doświadczenie w prowadzeniu jednostki handlowej znajomość
    dokumentów sprzedaży, zasad sprzedaży ratalnej), doświadczenie w pracy z
    klientem, umiejętność rozwiązywania konfliktów.

    Szukam pracy ktora mogła by wykorzystać moje umiejętnosci najchętniej
    na stałe.

    Powyższe wymienione przeze mnie umiejętności to także moje hobby więc
    nie będzie problemu z zostaniem dłuzej w pracy

    Najlepiej mógłbym sprawdzić się w firmie która na bieżąco potrzebuje
    serwisu sprzętu komputerowego jednocześnie oraz administracji serwerem

    Szukam pracy w najchętniej w okolicach swojego zamieszkania
    (Częstochowa) lub z dojazdem ale możliwa jest tez zmiana miejsca
    zamieszkania.