PracaGrupypl.praca.szukana › SEKRETARKA/STUDENTKA z doświadczeniem!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 1. Data: 2005-09-22 14:39:50
    Temat: SEKRETARKA/STUDENTKA z doświadczeniem!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Anna" <a...@w...pl>

    Jestem studentką zaoczną na I roku Uzupełniających Studiów Magisterskich na
    kierunku Socjologia.
    Mam 3 letnie doświadczenie jako sekretarka, recepcjonistka i pomoc biurowa.
    Dysponuję licznymi umiejętnościami potrzebnymi w wyżej wymienionych zawodach
    m.in.:

    -Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym oraz podstawy
    języka francuskiego.

    -Znajomość programów komputerowych:
    Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint,
    a przy tym biegłość w pisaniu na klawiaturze.

    -Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, punktualność, obowiązkowość,
    komunikatywność oraz kreatywność w działaniu.

    Moje wszelkie dodatkowe informacje dotyczące mojej osoby prześlę w razie
    zainteresowania moją osobą.

    Z poważaniem,

    Anna

  • 2. Data: 2005-09-23 10:38:49
    Temat: Re: SEKRETARKA/STUDENTKA z doświadczeniem!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: "Redtown" <r...@t...pl>

    > -Znajomość programów komputerowych:
    > Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook, Microsoft PowerPoint,
    > a przy tym biegłość w pisaniu na klawiaturze.

    Czy potrafisz wydrukować koperty zaadresowane, utworzyc reguły dla
    wiadomości przychodzących, napisać makro w Exelu ?