PracaGrupypl.praca.szukana › SEKRETARKA / ASYSTENTKA Warszawa za 2.300 netto

  • 1. Data: 2002-04-16 06:36:58
    Temat: SEKRETARKA / ASYSTENTKA Warszawa za 2.300 netto
    Od: "Studentka studiów zaocznych" <a...@N...poczta.gazeta.pl>

    Szukam pracy (na pełen etat), w której mogłabym wykorzystać swoje
    umiejętności. Za kilka lat kończę wyższe studia (socjologia w trybie
    zaocznym), dlatego preferowane przeze mnie stanowisko to takie, które dałoby
    mi możliwość ciągłego rozwoju. Szukam komunikatywnego, inteligentnego
    pracodawcy, generalnego dyrektora lub prezesa, najchętniej &#8211; anglojęzycznego
    (w firmie konsultingowej lub realizującej projekty informatyczne).

    Oczekiwane wynagrodzenie to nie mniej niż 2.300 zł netto (3.450 zł brutto).

    Jestem absolwentką szkoły dla sekretarek (&#8222;Ogrodowa&#8221;). Mam 23 lata i
    doświadczenie zawodowe.

    Umiejętności:
    &#61623; język angielski &#8211; bardzo dobry w mowie i piśmie (LCCI II-go stopnia,
    Passed
    with Credit)
    &#61623; język rosyjski &#8211; średni w mowie i piśmie
    &#61623; bardzo dobra i sprawna obsługa komputera (pakiet Office, Lotus Notes,
    Internet)
    &#61623; obsługa urządzeń biurowych
    &#61623; znajomość procedur biurowych
    &#61623; prowadzenie korespondencji biurowej w języku polskim i angielskim
    &#61623; podstawowe zagadnienia prawa (administracyjnego, finansowego, pracy,
    cywilnego), ekonomii, księgowości, zagadnień z dziedziny handlu zagranicznego
    &#61623; bezwzrokowe posługiwanie się klawiaturą komputera (także częścią
    numeryczną), Dyplom Stowarzyszenia Stenografów, Maszynistek i Sekretarek
    zaświadczający biegłość pisania na maszynie 210 uderzeń na minutę (w
    praktyce &#8211; 300 uderzeń na minutę)

    Cechy osobowościowe:
    energiczność, punktualność, pracowitość, samodzielność, komunikatywność,
    zaradność, pomysłowość

    Jestem osobą ambitną, dojrzałą, odpowiedzialną i odważną. Możliwość nabycia
    nowych umiejętności jest dla mnie ekscytującym wyzwaniem. Natrafiając na
    trudności nie poddaję się. W życiu codziennym kładę nacisk na praktyczne
    rozwiązania. Mam poczucie humoru. Optymizm i entuzjastyczne nastawienie do
    życia nie opuszczają mnie na co dzień!

    Ania
    Tel. kom.: 0 602 648 672 a...@p...gazeta.pl