PracaGrupypl.praca.szukana › SEKRETARKA

  • 1. Data: 2002-02-06 11:06:19
    Temat: SEKRETARKA
    Od: "RW" <i...@i...pl>

    Szukam pracy w charakterze sekretarki lub pracy w administracji na terenie
    Warszawy lub okolic
    Jestem absolwentką Liceum Ekonomicznego. Mam 20 l. Posiadam półroczny staż w
    administracji.Posiadam ładną urodę, znajomość komputera, języka angielskiego
    i niemieckiego w dobrym stopniu.
    Czekam na oferty.
    i...@i...pl
    lub 0501083934

  • 2. Data: 2002-02-06 22:55:07
    Temat: Re: SEKRETARKA
    Od: Sylwia <s...@w...pl>

    In article <a3r2ir$eal$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl>, i...@i...pl
    says...

    No coz... posiadanie ladnej urody hmm, to na prawde oryginalne
    stwierdzenie... Ja natomiast szukam pracowitej pracy :-)

    Sylwia