PracaGrupypl.praca.szukanaRzeszów: Wdrożeniowiec, Szkoleniowiec, Serwisant oprogramowania

  • 1. Data: 2009-02-05 13:57:10
    Temat: Rzeszów: Wdrożeniowiec, Szkoleniowiec, Serwisant oprogramowania
    Od: "Darek Pelka" <d...@g...pl>

    Jestem informatykiem poszukującym pracy jako osoba wdrażająca
    oprogramowanie, szkoląca klientów z zakresu obsługi oprogramowania oraz
    serwisant oprogramowania.

    Mam wykształcenie wyżesz informatyczne, kilkuletnie doświadczenie w
    tworzeniu oprogramowania w firmach polskich i zagranicznych (praca za
    granicą w siedzibie firmy).

    Potrafię łatwo nawiązywać kontakty i znaleźć wspólny język z uczestnikami
    szkolenia, dostosowuję sposób prezentacji i poziom wiedzy do możliwości
    słuchaczy.

    Interesuje mnie praca w Rzeszowie lub okolicy.

    Więcej informacji wyślę przez email, proszę o kontakt: dariusz-pelka na
    serwerze go2.pl

    --

    Darek Pełka